Tuesday 29 August 2017

SENARAI BADAN BERKANUN YANG LAYAK & TIDAK LAYAK

Assalamualaikum / Salam Sejahtera

Buat masa sekarang Pihak Syarikat hanya proses permohonan dari Kakitangan Kerajaan & Badan Berkanun terpilih sahaja. Senarai Badan Berkanun yang dinyatakan adalah seperti di dalam gambar di bawah.

Untuk kakitangan swasta InsyaAllah awal bulan September nanti kita akan buka. Dengan sistem yang sama iaitu tak perlu keluarkan tunai untuk beli rumah. Cuma kelayakan gaji bersih sahaja berbeza kerana bergantung kepada syarat serta kadar Debt Service Ratio (DSR) yang diberikan oleh Pihak Bank.
.
Buat masa sekarang Pihak Syarikat tengah setup satu sistem & pejabat khas untuk proses permohonan untuk pekerja swasta di Puncak Alam. Saya akan war-warkan nanti bila dah buka di blog saya ini dan juga di Page facebook saya. Untuk anda dapat update terkini berkenaan dengan senarai rumah dan sebagainya saya amat menggalakkan anda untuk like page facebook (Nak beli rumah) saya kerana saya sentiasa update di situ.
.
Jika ada sebarang pertanyaan atau untuk semak kelayakan anda boleh terus whatsapp saya. Klik terus dekat no telefon saya di bawah untuk terus ke whatsapp saya tanpa perlu untuk save nombor.

Senarai badan berkanun yang layak :

 

 

Senarai Badan Berkanun yang tidak layak :

 


Hotline : 017-5984789
Email : sy.faiz82@gmail.com
Page Facebook : Nak beli rumah
Personal Facebook : Syamsul Faiz
Blog : www.rumahtanpadeposit.blogspot.com

2 comments:

Susan bowman said...

BERITA BAIK! BERITA BAIK!

Untuk memperkenalkan diri dengan betul,
Ibu saya SUSAN [SYARIKAT PINJAMAN SUSAN BOWMAN]

Saya seorang pemberi pinjaman swasta, syarikat saya menyediakan pinjaman semua jenis dengan kadar faedah 2% sahaja. Ia adalah peluang kewangan di langkah pintu anda, memohon hari ini dan mendapatkan pinjaman cepat anda.

Terdapat ramai di luar mencari peluang atau bantuan kewangan di seluruh tempat dan masih, tetapi mereka tidak dapat mendapatkannya. Tetapi ini adalah peluang kewangan di langkah pintu anda dan dengan itu anda tidak mampu untuk melepaskan peluang ini.
Perkhidmatan ini menjadikan kedua-dua individu, syarikat, lelaki dan wanita perniagaan.
Jumlah pinjaman tersedia antara jumlah pilihan anda untuk maklumat lanjut hubungi kami melalui e-mel:
Susanbowmanloancompany@gmail.com

RIKA ANDERSON LOAN INVESTMENT COMPANY said...

Apakah Anda tertarik dengan pinjaman? Di RIKA ANDERSON LOAN COMPANY, kami menawarkan semua jenis bantuan keuangan kepada semua individu "pinjaman pribadi, pinjaman investasi, pinjaman rumah dan perusahaan pinjaman di seluruh dunia, suku bunga kami adalah 2% per tahun. Kami juga memberikan saran dan bantuan keuangan kepada kami klien dan pelamar Jika Anda memiliki proyek yang baik atau ingin memulai bisnis dan membutuhkan pinjaman untuk segera membiayainya, kami dapat mendiskusikannya, menandatangani kontrak, dan kemudian mendanai proyek atau bisnis Anda untuk Anda bersama dengan Bank Dunia dan Industri Bank.

Kategori Bisnis

Bisnis Merchandising.
Bisnis manufaktur
Bisnis Hibrid.
Kepemilikan tunggal
Kemitraan.
Perusahaan.
Perseroan terbatas.
pinjaman pribadi.
pinjaman investasi.
Pinjaman Pinjaman.
Kredit kepemilikan rumah.

PERUSAHAAN PINJAMAN
Website:  rikaandersonloancompany.webs.com
Email: rikaandersonloancompany@gmail.com
CEO Tel.: +1(914)705-7484
Whatsapp: +19147057484
Manajer Cabang: + 1-267-725-6459
Facebook: Rika Anderson Alfreda
Instagram: Rikaandersonloancompany.alfred
Twitter: #Rikaanderson
Kantor Pusat: 228 Park Ave S, New York, NY 10003-1502, AS
Pajak / CAC /: 1095/0730/2028
Mahkamah Agung Kabupaten New York, NY9016 34001  
https://rikaandersonloancompany.webs.com/