Friday 4 August 2017

PAKEJ BELI RUMAH TANPA DEPOSIT UNTUK KAKITANGAN AWAM

Assalamualaikum / Salam Sejahtera


Tawaran paling WOW untuk Kakitangan Awam yang masih lagi belum membeli rumah menggunakan Pinjaman Perumahan Kerajaan (LPPSA). Pembelian unit-unit rumah baru yang telah siap atau yang masih dalam pembinaan 100% tanpa perlu keluarkan TUNAI. Ya. Semuanya PERCUMA. Hanya sediakan dokumen seperti yang dikehendaki (lihat flyers di atas). 

KENAPA ANDA PERLU AMBIL PELUANG INI ?
Biasanya kalau anda beli unit rumah baru anda perlu sekurang-kurangnya keluarkan duit deposit. Paling kurang rm500. Pakej yang kami tawarkan TANPA keluar 1 sen pun. Bayaran booking, Deposit, Yuran guaman & bayaran untuk perjanjian jual beli S&P / SPA semuanya PERCUMA. Potongan Bayaran Bulanan Hanya selepas 18 bulan dari tarikh loan lulus (tertakluk kepada projek-projek yang masih dalam pembinaan sahaja). 

RUMAH ADALAH JENIS HARTANAH YG PALING BAIK UNTUK PELABURAN
Untuk makluman kadar harga rumah meningkat sebanyak 8% setiap tahun. Tak semestinya beli rumah untuk kita tinggal. Boleh juga dijadikan aset. Sebagai contoh anda beli rumah teres  di bandar baru sitiawan. Harga hanya rm168,000. 10 tahun lagi harga boleh meningkat sekurang-kurangnya hingga rm300k. Masa ni kalau jual anda dah ada untung hampir sekali ganda. Jadi masa ni anda dah ada wang tambahan untuk pilih rumah idaman anda & lokasi yang anda mahu.

Satu-satunya pelaburan yang tak pernah jatuh adalah hartanah. Kalau melabur dalam ASB, saham, Unit trust atau apa-apa pelaburan, semuanya ada masa turun & naik. Tapi pelaburan dalam hartanah (rumah/kedai, tanah) belum pernah ada yang turun harganya lagi.

MASALAH KOMITMEN YANG TINGGI
Contoh yang saya bagi ini berdasarkan harga rumah di Bandar Baru Sitiawan Perak. Harga yang di tawarkan adalah sebanyak RM168,000 untuk satu unit rumah teres baru. Gaji pokok minimum yang diperlukan adalah sebanyak Rm1400 (gaji pokok + elaun perumahan). Gaji bersih yang diperlukan hanya RM1100. 

Cuba bawa slip gaji anda yang berbaki RM1,100 ke bank untuk buat pinjaman perumahan berjumlah RM168,000 saya berani kata 100% tak akan lepas. Jadi guna lah kemudahan pinjaman Kerajaan (LPPSA) ini sebaik-baiknya. 

ADAKAH INI SCAM?
Persoalan ini ramai yang tanya atau pun tertanya-tanya. Ada yang tanya saya secara private & ada yang tanya depan-depan. Tak apa. Biar jelas semua persoalan baru senang nak buat keputusan.

  1. Untuk makluman anda saya adalah sales consultant yang telah dilantik oleh Syarikat Anggun Armada Sdn Bhd (1222176-h) untuk menjual unit-unit rumah baru yang masih dalam pembinaan atau yang telah siap. Syarikat Anggun Armada Sdn Bhd ini pula dilantik oleh beberapa pemaju yang terpilih untuk menjual unit-unit rumah milik pemaju-pemaju ini. Ayat yang paling mudah faham saya ni macam sales person pemaju yang selalu ada dekat pejabat projek-projek hartanah baru.
  2. Saya bukanlah ejen hartanah berdaftar atau REN. Saya hanyalah sales consultant sahaja. Sebab itu kami tak ambil deposit atau sebarang duit dari pelanggan. Sebenarnya yuran guaman, S&P tu memang kena bayar sebelum loan lulus, tapi pihak Syarikat memudahkan urusan tersebut. Pihak Syarikat bayarkan dulu. Lepas loan lulus & dapat bayaran dari LPPSA syarikat akan ambil balik duit tu melalui lawyer & lawyer pun akan ambil bahagian dia. Macam tu la lebih kurang proses secara jelas.
  3. Pinjaman Perumahan masih lagi menggunakan Pinjaman Perumahan Kerajaan (LPPSA) & bukan melalui pinjaman Bank atau mana-mana pihak. Jadi untuk dapatkan pinjaman ini pun bukanlah mudah. salah satu syaratnya, permohonan pinjaman kena hantar sekali dengan iklan yang masih belum tamat tempoh, Maklumat-maklumat Pemaju dan macam-macam lagi proses. Hatta nak beli lot lidi (lot tanah yang belum pecah geran) pun memang kena reject kalau nak guna loan LPPSA ni.
LOKASI PROJEK
Lokasi rumah yang ditawarkan di seluruh Malaysia. Untuk unit rumah baru sahaja. Subsale (rumah 2nd) saya tak buat. Buat masa ni lokasi Projek yang ada di Negeri Perak, Selangor (update : unit dah sold out), Kelantan, Pahang, Negeri Sembilan & Sabah. Lokasi projek mengikut Negeri saya akan update details beserta gambar di bahagian kanan atas blog ini nanti.

KENAPA PERLU BELI DENGAN SAYA
  • Sebelum ini saya gunakan blog ini untuk pakej beli rumah tanpa deposit untuk pekerja-pekerja swasta di bawah Syarikat Carlton Properties Sdn Bhd (2011-2015). Tetapi terhad kepada rumah subsale sahaja. Alhamdulillah ramai yang dapat saya bantu & ramai juga yang saya tak dapat bantu akibat masalah tak ada property atau loan tak lulus. Tapi InsyaAllah pengalaman sebelum ini akan di gunakan untuk projek sekarang. Saya berhenti untuk pakej ini sebab masalah dalaman Syarikat yang saya tak dapat untuk kongsikan di sini.
  • Segala urusan penyerahan dokumen saya akan cuba datang ke tempat anda (terhad di semenanjung Malaysia sahaja) supaya tidak timbul rasa curiga. Cuma perlu whatsapp kepada saya slip gaji 3 bulan terkini untuk saya periksa kelayakan anda dahulu. Kalau lepas baru sediakan dokumen-dokumen lain. 
  • Pakej ini 100% tak memerlukan untuk anda keluarkan duit walau 1 sen pun. Anda cuma perlu pilih lokasi yang ada mengikut yang anda mahu. Unit yang paling murah sekarang ni unit rumah teres setingkat di Bandar Baru Sitiawan, Perak. Projek ini masih dalam pembinaan. Ptongan bayaran bulanan pula hanya selepas 18 bulan selepas tarikh lulus loan LPPSA. sempat lagi untuk 2 kali kenaikan sebelum p0tong duit rumah.
Untuk sebarang pertanyaan anda boleh terus whatsapp saya. Klik terus link ini untuk terus direct ke whatsapp saya.

Hotline : 017-5984789 (faiz)
Page facebook : Nak beli rumah
Email : sy.faiz82@gmai82.com











4 comments:

Susan bowman said...

BERITA BAIK! BERITA BAIK!

Untuk memperkenalkan diri dengan betul,
Ibu saya SUSAN [SYARIKAT PINJAMAN SUSAN BOWMAN]

Saya seorang pemberi pinjaman swasta, syarikat saya menyediakan pinjaman semua jenis dengan kadar faedah 2% sahaja. Ia adalah peluang kewangan di langkah pintu anda, memohon hari ini dan mendapatkan pinjaman cepat anda.

Terdapat ramai di luar mencari peluang atau bantuan kewangan di seluruh tempat dan masih, tetapi mereka tidak dapat mendapatkannya. Tetapi ini adalah peluang kewangan di langkah pintu anda dan dengan itu anda tidak mampu untuk melepaskan peluang ini.
Perkhidmatan ini menjadikan kedua-dua individu, syarikat, lelaki dan wanita perniagaan.
Jumlah pinjaman tersedia antara jumlah pilihan anda untuk maklumat lanjut hubungi kami melalui e-mel:
Susanbowmanloancompany@gmail.com

Unknown said...

Halo.
Saya Ny. Maria Andrade adalah pemberi pinjaman swasta yang memberikan kesempatan hidup pinjaman bagi individu, perusahaan bisnis, asuransi, dan lain-lain. Apakah Anda dalam masalah keuangan atau membutuhkan pinjaman untuk berinvestasi atau Anda membutuhkan pinjaman untuk membayar tagihan Anda tidak lebih jauh seperti kita di sini untuk membuat semua masalah keuangan Anda menjadi sesuatu dari masa lalu. Kami menawarkan semua jenis pinjaman dalam mata uang dengan suku bunga 3% tanpa biaya di muka. Saya ingin menggunakan media hebat ini untuk memberi tahu Anda bahwa kami ada di sini untuk membantu Anda dengan segala jenis pinjaman untuk menyelesaikan masalah keuangan Anda. Untuk informasi lebih lanjut silakan hubungi kami melalui email kami (prudentialinvestmentmanagement@gmail.com) Melayani Anda dengan lebih baik adalah prioritas utama kami.

Unknown said...

Do You Need A Loan To Consolidate Your Debt At 1.0%? RMPCapitals@gmail.com ( RMPCapitals@usa.com ) Or A Personal Loans * Business Loans etc. Interested Parties Should Contact Us For More Information Through Via E-mail: RMPCapitals@gmail.com ( RMPCapitals@usa.com )

Are You A Business Man Or Woman? Are You In Any Financial Mess Or Do You Need Funds To Start Up Your Own Business ? Do You Have A Low Credit Score And You Are Finding It Hard To Obtain Capital Loan From Local Banks And Other Financial Institutes?. Interested Parties Should Contact Us For More Information Through Via E-mail: RMPCapitals@gmail.com ( RMPCapitals@usa.com )

Do You Need A Loan To Consolidate Your Debt At 1.0%? RMPCapitals@gmail.com ( RMPCapitals@usa.com ) Or A Personal Loans * Business Loans etc. Interested Parties Should Contact Us For More Information Through Via E-mail: RMPCapitals@gmail.com ( RMPCapitals@usa.com )

DEBY FINANCING LOANS COMPANY said...


I am a private money lender and Investor, Do you need a legit, honest, reputable and quick loan? I can help you with 100% guarantee loan, I am offering business and individual loan, More also we finance all kind of projects. Waiting to hear from you to enable us send you the loan application form or for more details contact


CONTACT LENDER COMPANY:

C.E.O. Deby Johnson.
loanoffer@debyfinancingloans.com
debyfinancingloans@gmail.com
Whatsapp Number: +447459797459
Whatsapp Number: +918375004762
DEBY FINANCING LOANS COMPANY