Friday 5 January 2018

JUALAN KINI DI BUKA UNTUK SEMUA (KAKITANGAN KERAJAAN & SWASTA)

Assalamualaikum / Salam Serjahtera,

Maaf agak lama tak update dekat blog ini. Tak berkesempatan akibat kekangan masa. InsyaAllah saya akan cuba sebaiknya untuk update di blog ini juga semua data yang ada di page facebook. Cuma buat masa ini saya sarankan anda untuk terus ke page facebook saya (klik di sini) untuk melihat senarai penuh rumah untuk dijual.

Untuk pengetahuan anda semua, bermula 01.01.2018 jualan telah mula dibuka untuk semua termasuk Kakitangan swasta dengan pakej yg sama iaitu TAK PERLU KELUARKAN TUNAI untuk beli semua rumah baru yang saya jual (kecuali projek perumahan di bawah skim MyHome). Hanya tunggu potongan bayaran bulanan sahaja.

Jadi untuk kakitangan swasta anda boleh ambil kesempatan yg ada ini untuk membeli rumah baru idaman anda. Kakitangan swasta yang ada kemudahan 'staf housing loan' juga boleh gunakan. Contoh macam Kakitangan Badan Berkanun seperti TNB, Telekom, staf bank dan lain-lain.

Jika ada sebarang pertanyaan boleh terus hubungi saya seperti cara di bawah :


  • Hotline : 017-5984789 (faiz) - call/sms/whatsapp/telegram
  • Email : sy.faiz82@gmail.com
  • Page Facebook : Nak beli rumah 
Terima Kasih

No comments: